Zásady vrácení a vrácení peněz
Zásady vrácení a vrácení peněz
Platí zásady vrácení?
Ano, jsme si jisti, že si naše produkty zamilujete. Pokud by vám však nevyhovovaly, nabízíme 14denní lhůtu pro vrácení zboží.
Vrácený produkt musí být nepoužitý, v původním obalu a se stejnou mašlí, ve které byl doručen.
Pokud bude produkt doručen bez krabičky a mašle nebo bude z jakéhokoli důvodu považován kontrolním týmem za vadný, vyhrazujeme si právo zamítnout žádost o vrácení peněz.
Pokud chcete vrátit produkt, zašlete e-mail našemu týmu na adresu lumisilk.cz@gmail.com, ve kterém uvedete své jméno, číslo objednávky a důvod vrácení.
Náš zákaznický servis vám položí několik povinných otázek týkajících se vrácení, aby se zabránilo zneužití.
Náklady na vrácení hradí zákazník. Po obdržení vráceného zboží náš reklamační tým posoudí jeho stav. Pokud vrácení splňuje podmínky, bude zpracováno do 7 dnů.
Proč nelze vrátit kosmetické a zdravotnické produkty?
Kosmetické a zdravotnické produkty jsou považovány za hygienické zboží. Hygienu a veřejnou bezpečnost bereme vážně, a proto z bezpečnostních důvodů neumožňujeme vrácení těchto produktů. Tento přístup chrání všechny naše zákazníky. Nejsme v tom sami – ostatní prodejci zdravotních a kosmetických produktů rovněž nepřijímají vrácení ze stejných důvodů.
Moje objednávka je poškozená, co mám dělat?
Pro nejrychlejší vyřešení problému prosím přiložte fotografii, která jasně ukazuje poškození nebo špatnou kvalitu produktu. Nejlepší fotografie jsou pořízené na rovné ploše, kde je viditelný štítek i samotná vada. Tyto informace využijeme k vyřízení vaší reklamace a k tomu, abychom se podobným problémům v budoucnu vyhnuli.
Více informací o našich zásadách vrácení naleznete v našich obchodních podmínkách.