Zásady doručení

JAK DLOUHO TRVÁ DORUČENÍ?

Dodací lhůta se skládá ze dvou fází:

1. Doba zpracování (1–3 pracovní dny):

Potvrzení objednávky, personalizace, kontrola kvality, balení.

2. Doba doručení:

5–20 pracovních dnů.

3. Možnosti dopravy:

• Nabízíme bezplatnou standardní dopravu.

4. Pracovní doba skladu a doba realizace:

Náš sklad funguje od pondělí do pátku během pracovních dnů.

Uzávěrka pro zpracování objednávek je 12:00 (GMT+01:00), středoevropského času (Varšava).

ZMĚNA ADRESY

Změna adresy je možná pouze krátce po zadání objednávky. Pro žádost o změnu adresy kontaktujte náš zákaznický servis na adrese: lumisilk.cz@gmail.com

 

ZRUŠENÍ OBJEDNÁVKY

Upozorňujeme, že po zadání objednávky ji již nelze upravit ani zrušit před doručením. Všechny objednávky jsou ihned zpracovávány, aby bylo zajištěno včasné doručení.

 

ZTRACENÁ ZÁSILKA / VRÁCENÁ ZÁSILKA?

Pokud byla zásilka ztracena nebo nebyla doručena z důvodu logistického problému, neprodleně odešleme novou zásilku.

Prosíme, kontaktujte zákaznický servis na adrese: lumisilk.cz@gmail.com.

 

MŮJ PRODUKT JE POŠKOZENÝ

To je nepříjemné! Bohužel se někdy může stát, že se produkt během přepravy poškodí nebo je doručen nesprávný předmět.

• Při prvním případu vždy zašleme novou zásilku zdarma, ale bohužel nemůžeme nabídnout vrácení peněz.

• Pokud produkt dorazí poškozený podruhé, vrátíme plnou částku nákupu.

DOTAZY?

Pošlete nám zprávu na lumisilk.cz@gmail.com a odpovíme co nejdříve.