Obecné podmínky prodeje a používání

Tato stránka je provozována společností LUMISILK. Na této stránce se termíny „my“, „náš“ a „naše“ vztahují na LUMISILK. LUMISILK nabízí tuto webovou stránku, včetně všech informací, nástrojů a služeb dostupných na této stránce uživateli, za předpokladu, že uživatel přijme všechny zde specifikované podmínky, pravidla a upozornění.

Navštěvováním této stránky a/nebo nákupem některého z našich produktů se uživatel zapojuje do naší „Služby“ a souhlasí s dodržováním níže uvedených podmínek („Podmínky“, „Pravidla“, „Zásady“), včetně všech dodatečných podmínek, pravidel a politik, na které se odkazuje a/nebo které jsou přístupné prostřednictvím hypertextových odkazů v tomto dokumentu. Tyto Podmínky se vztahují na všechny uživatele této stránky, včetně, ale nejen na uživatele, kteří prohlížejí stránku, jsou prodejci, zákazníci, obchodníci a/nebo tvůrci obsahu.

Prosíme o pečlivé seznámení se s těmito Obchodními podmínkami a podmínkami užívání před získáním přístupu k naší stránce nebo jejím používáním. Přístupem nebo používáním jakékoli části této stránky vyjadřuje uživatel souhlas s dodržováním těchto Podmínek. Pokud uživatel nesouhlasí se všemi podmínkami této smlouvy, nemůže získat přístup k webu ani využívat služby nabízené na webu. Pokud jsou tyto Obchodní podmínky a podmínky užívání považovány za nabídku, přijetí je výslovně omezeno na tyto Obchodní podmínky a podmínky užívání.

Všechny nové funkce a nástroje přidané do tohoto obchodu v pozdější době budou rovněž podléhat těmto Obecným obchodním podmínkám a podmínkám užívání. S nejnovější verzí Obecných obchodních podmínek a podmínek užívání se můžete seznámit kdykoliv na této stránce. Vyhražujeme si právo aktualizovat, změnit nebo nahradit jakoukoliv část těchto Obecných obchodních podmínek a podmínek užívání zveřejněním aktualizací a/nebo změn na našem webu. Je povinností uživatele pravidelně kontrolovat tuto stránku pro změny. Další používání našeho webu nebo přístup k němu po zveřejnění jakýchkoliv změn znamená souhlas s těmito změnami.

Náš obchod je provozován společností Shopify Inc. Poskytují nám platformu pro elektronický obchod, která nám umožňuje prodávat naše produkty a služby.

 

ČLÁNEK 1 - PODMÍNKY UŽÍVÁNÍ NAŠEHO INTERNETOVÉHO OBCHODU

Přijetím těchto Obecných obchodních podmínek a podmínek užívání uživatel prohlašuje, že dosáhl plnoletosti ve své zemi, státě nebo provincii bydliště a že dal souhlas k používání tohoto webu osobami nezletilými, které jsou na jeho výživě.   Je zakázáno používat naše produkty pro jakékoli nelegální nebo nepovolené účely, a během používání Služby nesmí dojít k porušení zákonů platných v jurisdikci uživatele (včetně, ale nikoli výhradně, autorských práv).   Je zakázáno odesílat jakékoli chyby, viry nebo jiný kód destruktivní povahy.   Jakékoli porušení nebo přestupek těchto Podmínek povede k okamžitému ukončení poskytování Služeb.

 

 ČLÁNEK 2 - OBECNÉ PODMÍNKY

Vyhražujeme si právo odmítnout přístup ke Službám komukoli kdykoliv a z jakéhokoli důvodu.  

Uživatel bere na vědomí, že jeho obsah (s výjimkou informací o kreditní kartě) může být přenášen nešifrovaně, což zahrnuje (a) přenos přes různé sítě; a (b) změny provedené za účelem přizpůsobení se technickým požadavkům pro propojení sítí nebo zařízení. Informace o kreditních kartách jsou vždy šifrovány při přenosu přes sítě.  

Uživatel souhlasí, že nebude reprodukovat, duplikovat, kopírovat, prodávat, přeprodávat ani využívat jakoukoliv část Služby nebo přístupu ke Službě, ani žádný přístup ke Službě nebo kontakt na webové stránce, prostřednictvím které je Služba poskytována, bez našeho předchozího výslovného písemného souhlasu.  

Nadpisy použité v této smlouvě byly zahrnuty pro pohodlí uživatele a neomezují ani neovlivňují tyto Podmínky.

 

ČLÁNEK 3 - PŘESNOST, ÚPLNOST A AKTUALITA INFORMACÍ

Neneseme odpovědnost, pokud informace dostupné na této stránce nejsou přesné, úplné nebo aktuální. Obsah této stránky je poskytován pouze pro informační účely a neměl by být spoléhán jako jediný zdroj informací při rozhodování bez předchozí konzultace s přesnějšími, úplnějšími a aktuálnějšími zdroji informací. Pokud se uživatel rozhodne spoléhat na obsah prezentovaný na této stránce, činí tak na vlastní riziko.  

Tato webová stránka může obsahovat určité starší informace. Tyto starší informace, vzhledem ke své povaze, nejsou aktuální a jsou poskytovány pouze pro informační účely. Vyhražujeme si právo kdykoliv změnit obsah této webové stránky, ale nejsme povinni aktualizovat informace na naší stránce. Uživatel souhlasí, že jeho povinností je sledovat změny na naší webové stránce.

 

ČLÁNEK 4 - ZMĚNY VE SLUŽBÁCH A CENÁCH

Ceny našich produktů se mohou změnit bez předchozího upozornění.  

Vyhražujeme si právo kdykoliv a bez předchozího upozornění upravit nebo ukončit poskytování Služby (nebo jakékoli její části nebo obsahu).  

Neneseme odpovědnost vůči uživateli ani třetím stranám za jakékoli změny cen, pozastavení nebo ukončení poskytování Služby.  

Ceny zahrnují DPH.

 

ČLÁNEK 5 - PRODUKTY NEBO SLUŽBY (pokud je to vhodné)

Některé produkty nebo služby mohou být dostupné výhradně online na našem webu. Tyto produkty nebo služby mohou být dostupné pouze v omezených množstvích a mohou být vráceny nebo vyměněny pouze v souladu s naší Zásadou vrácení.

Vynaložili jsme veškeré úsilí, abychom co nejpřesněji představili barvy a obrázky našich produktů, které se objevují v našem obchodě. Nemůžeme však zaručit, že barvy zobrazené na monitoru počítače budou přesné.

Vyhražujeme si právo, ale nejsme povinni, omezit prodej našich produktů nebo služeb jakékoli osobě v jakékoli geografické oblasti nebo jurisdikci. Toto právo můžeme uplatnit v jednotlivých případech. Vyhražujeme si právo omezit množství produktů nebo služeb, které nabízíme. Všechny popisy produktů a ceny se mohou změnit kdykoliv bez předchozího upozornění podle našeho výhradního uvážení. Vyhražujeme si právo kdykoliv stáhnout jakýkoliv produkt. Veškeré nabídky služeb nebo produktů prezentované na této stránce jsou neplatné tam, kde jsou zákonem zakázány.

Negarantujeme, že kvalita jakýchkoliv produktů, služeb, informací nebo jiného zboží získaného nebo zakoupeného uživatelem splní jeho očekávání, ani že jakékoli chyby ve Službě budou opraveny.

 

ČLÁNEK 6 - PŘESNOST FAKTURAČNÍCH INFORMACÍ A INFORMACÍ O ÚČTU

Vyhražujeme si právo odmítnout jakoukoliv objednávku učiněnou uživatelem. Můžeme podle vlastního uvážení omezit nebo zrušit množství zakoupené na osobu, na domácnost nebo na objednávku. Taková omezení mohou zahrnovat objednávky učiněné jedním zákaznickým účtem, stejnou kreditní kartou a/nebo objednávky, které využívají stejnou fakturační a/nebo dodací adresu. V případě změny nebo zrušení objednávky se můžeme pokusit uživatele informovat kontaktováním na e-mailovou adresu a/nebo fakturační adresu/telefonní číslo uvedené při zadání objednávky. Vyhražujeme si právo omezit nebo zakázat objednávky, které podle našeho výhradního názoru mohou pocházet od prodejců, překupníků nebo distributorů.

Uživatel souhlasí poskytovat aktuální, úplné a přesné informace o objednávce a účtu pro všechny objednávky provedené prostřednictvím našeho obchodu. Uživatel se zavazuje okamžitě aktualizovat svůj účet a další informace, včetně e-mailové adresy, čísel kreditních karet a dat jejich platnosti, aby bylo možné dokončit transakce a v případě potřeby se s uživatelem spojit.  

Další informace lze nalézt v naší Zásadě vrácení.

 

 ČLÁNEK 7 - VOLITELNÉ NÁSTROJE

Můžeme uživateli poskytnout přístup k nástrojům třetích stran, nad kterými nemáme žádnou kontrolu ani vliv.

Uživatel uznává a souhlasí, že poskytujeme přístup k těmto nástrojům "tak, jak jsou" a "podle dostupnosti", bez jakýchkoli záruk, prohlášení nebo podmínek jakéhokoliv druhu a bez jakéhokoliv schválení. Neneseme žádnou právní odpovědnost vyplývající z nebo související s používáním těchto volitelných nástrojů třetích stran.

Pokud uživatel využívá jakékoli volitelné nástroje nabízené na webu, dělá tak na vlastní riziko a podle vlastního uvážení a měl by se seznámit s podmínkami, za kterých jsou tyto nástroje nabízeny příslušnými externími dodavateli.

V budoucnosti můžeme také nabídnout nové služby a/nebo funkce na našem webu (včetně nových nástrojů a zdrojů). Tyto nové funkce a služby budou rovněž podléhat těmto Podmínkám.

ČLÁNEK 8 - ODKAZY NA STRÁNKY TŘETÍCH STRAN

Některé obsahy, produkty a služby dostupné prostřednictvím naší Služby mohou obsahovat materiály třetích stran.

Odkazy na stránky třetích stran na tomto webu mohou uživatele směrovat na webové stránky třetích stran, které nejsou s námi spojeny. Neneseme odpovědnost za kontrolu nebo hodnocení obsahu nebo přesnosti těchto stránek a negarantujeme a nepřebíráme žádnou odpovědnost za jakékoli obsahy, webové stránky, produkty, služby nebo jiné položky dostupné na těchto stránkách třetích stran.

Neneseme žádnou odpovědnost za jakékoliv škody vzniklé v souvislosti s nákupem nebo používáním jakýchkoli zboží, služeb, zdrojů, obsahu nebo jiných transakcí provedených v souvislosti s takovými webovými stránkami třetích stran. Doporučujeme pečlivě se seznámit s politikami a praxemi třetích stran a ujistit se, že jsou pochopitelné před zapojením se do jakékoli transakce. Stížnosti, nároky, pochybnosti nebo otázky týkající se produktů těchto třetích stran by měly být směrovány přímo k těmto třetím stranám.

 

ČLÁNEK 9 - KOMENTÁŘE, NÁVRHY A DALŠÍ PŘÍSPĚVKY UŽIVATELŮ

Pokud na naši žádost uživatel zašle určité obsahy (například za účelem účasti v soutěžích) nebo pokud uživatel zašle bez naší žádosti kreativní nápady, návrhy, plány nebo jiné materiály, ať už online, e-mailem, tradiční poštou nebo jiným způsobem (dále jen „Komentáře“), uděluje nám neomezenou, neodvolatelnou licenci k úpravě, kopírování, publikování, šíření, překladu a jinému využití jakýchkoli Komentářů v jakýchkoli médiích. Nejsme a nebudeme povinni (1) zachovávat důvěrnost jakýchkoli přijatých informací; (2) vyplácet komukoli jakékoliv odměny za přijaté informace; nebo (3) reagovat na jakékoliv informace.

Můžeme, ale nemáme povinnost, monitorovat, upravovat nebo odstraňovat obsah, který podle našeho výhradního uvážení je protiprávní, urážlivý, obsahuje hrozby, je ponižující, pomlouvačný, pornografický, obscénní nebo jinak nevhodný, nebo který porušuje jakékoli duševní vlastnictví nebo tento Regulamin.

Uživatel souhlasí psát komentáře, které neporušují práva třetích stran, včetně autorských práv, ochranných známek, práv na soukromí, osobní či jiná osobní nebo majetková práva. Uživatel také souhlasí, že jeho komentáře nebudou obsahovat žádné protiprávní, pomlouvačné, urážlivé nebo obscénní materiály, ani počítačové viry nebo jiný škodlivý software, který by mohl jakýmkoliv způsobem ovlivnit provoz Služby nebo jakékoli související webové stránky. Uživatel nesmí používat falešnou e-mailovou adresu, vydávat se za někoho jiného, nebo se pokoušet klamat nás a/nebo třetí osoby ohledně původu jeho komentářů. Uživatel nese plnou odpovědnost za všechny své komentáře a jejich přesnost. Neneseme žádnou odpovědnost za komentáře zveřejněné uživatelem nebo třetími stranami.

 

ČLÁNEK 10 - OSOBNÍ ÚDAJE

Předání osobních údajů v našem obchodě podléhá naší Zásadě ochrany osobních údajů. Klikněte zde, abyste si prohlédli naši Zásadu ochrany osobních údajů.

 

ČLÁNEK 11 - CHYBY, NESROVNALOSTI A OPOMENUTÍ

Občas se na našem webu nebo v Službě mohou objevit informace obsahující typografické chyby, nesrovnalosti nebo opomenutí, které se mohou týkat popisů produktů, cen, propagačních akcí, nabídek, nákladů na dopravu produktů, doby dodání a dostupnosti. Vyhražujeme si právo opravit jakékoli chyby, nesrovnalosti nebo opomenutí a změnit nebo aktualizovat informace nebo zrušit objednávky, pokud jsou jakékoli informace v Službě nebo na přidružených webových stránkách nepřesné, a to kdykoliv bez předchozího upozornění (včetně po zadání objednávky).

Není nám uložena povinnost aktualizovat, opravit nebo vysvětlovat jakékoli informace ve Službě nebo na přidružené webové stránce, včetně, ale nejen, informací o cenách, kromě případů, kdy to vyžaduje zákon. Nespoléhejte se na žádné určené datum aktualizace nebo obnovení ve Službě nebo na jakékoliv přidružené webové stránce jako důkaz, že informace ve Službě nebo na jakékoliv přidružené webové stránce byly změněny nebo aktualizovány.

 

ČLÁNEK 12 - ZAKÁZANÉ POUŽITÍ

Kromě zákazů stanovených v Obecných obchodních podmínkách a podmínkách užívání je uživatelům zakázáno používat Službu nebo její obsah (a) pro nezákonné účely; (b) k podněcování třetích stran k provádění nebo účasti na nezákonných aktivitách; (c) k porušování jakýchkoli regionálních, mezinárodních, federálních, provinciálních nebo státních zákonů, pravidel nebo nařízení; (d) k porušování nebo narušování našich práv na duševní vlastnictví nebo práv třetích stran; (e) k obtěžování, zneužívání, urážení, poškozování, očerňování, pomlouvání, zastrašování nebo diskriminaci kohokoli na základě pohlaví, sexuální orientace, náboženství, etnického původu, rasy, věku, národního původu nebo postižení; (f) k přenášení falešných nebo zavádějících informací; (g) k odesílání nebo šíření virů nebo jakéhokoli druhu škodlivého kódu, který bude nebo může být použit tak, že negativně ovlivní funkčnost nebo provoz Služby nebo jakékoli přidružené nebo nepřidružené webové stránky nebo internetu; (h) ke sběru nebo sledování osobních údajů ostatních osob; (i) pro spamování, phishing, pharming, pretexting, crawling, spidering nebo scraping (nebo jiné podobné aktivity); (j) pro obscénní nebo nemorální účely; nebo (k) k narušování nebo obejití bezpečnostních opatření naší Služby, jakékoli jiné webové stránky nebo internetu. Vyhražujeme si právo ukončit používání Služby nebo jakékoli přidružené webové stránky v případě porušení zakázaných použití.

 

ČLÁNEK 13 - VYLÉČENÍ ZÁRUKY A OMEZENÍ ODPOVĚDNOSTI

Negarantujeme ani neprohlašujeme, že využívání naší Služby bude nepřerušované, včasné, bezpečné nebo bez chyb.

Negarantujeme, že výsledky získané z používání Služby budou přesné nebo spolehlivé.

Uživatel souhlasí, že občas můžeme přerušit poskytování Služby na neurčito nebo zrušit Službu kdykoliv bez předchozího upozornění.

Uživatel výslovně souhlasí, že používá Službu nebo je používá na vlastní riziko. Služba a všechny produkty a služby poskytované uživateli prostřednictvím Služby jsou (pokud není výslovně uvedeno jinak) poskytovány na základě "tak jak jsou" a "jak jsou dostupné" pro použití uživatele bez jakýchkoli prohlášení, záruk nebo podmínek jakéhokoli druhu, ať už výslovných nebo domnělých, včetně všech domnělých záruk obchodovatelnosti nebo kvality prodeje, přiměřenosti pro konkrétní účel, trvanlivosti, právního titulu a nezávadnosti.

Za žádných okolností nebude LUMISILK, naši ředitelé, manažeři, zaměstnanci, přidružené subjekty, agenti, dodavatelé, stážisté, dodavatelé, poskytovatelé služeb a licencodárci odpovědní za jakékoli zranění, ztráty, nároky, nebo přímé, nepřímé, náhodné, trestní, speciální, nebo následné škody jakéhokoli druhu, včetně, ale ne omezeně na ztrátu zisků, příjmů, úspor, dat, nákladů na náhradu nebo podobné škody, ať už vzniklé v důsledku smlouvy, deliktu (včetně nedbalosti), z přísné odpovědnosti nebo jinak, vzniklé z uživatelova používání jakékoli služby nebo produktu poskytnutého prostřednictvím Služby nebo jakéhokoli jiného nároku souvisejícího jakýmkoli způsobem s uživatelovým používáním Služby nebo jakéhokoli produktu, včetně, ale ne omezeně na jakékoli chyby nebo opomenutí v jakémkoli obsahu, nebo jakékoli ztráty nebo škody jakéhokoli druhu vzniklé v důsledku uživatelova používání Služby nebo jakéhokoli obsahu (nebo produktu) publikovaného, odeslaného nebo jinak zpřístupněného prostřednictvím Služby, i když byl uživatel upozorněn na možnost takových škod. Jelikož některé státy nebo jurisdikce neumožňují vyloučení nebo omezení odpovědnosti za náhodné nebo následné škody, naše odpovědnost bude omezena v největší možné míře povolené zákonem.

 

ČLÁNEK 14 - ZPROŠTĚNÍ ODPOVĚDNOSTI

Uživatel souhlasí s tím, že ochrání, obhájí a zabezpečí LUMISILK, naši mateřskou společnost, dceřiné společnosti, přidružené společnosti, partnery, členy vedení, ředitele, agenty, dodavatele, licencodárce, poskytovatele služeb, subdodavatele, dodavatele, stážisty a zaměstnance proti všem nárokům nebo požadavkům, včetně rozumných právních poplatků, které by mohly být vzneseny jakoukoliv třetí stranou v důsledku nebo vyplývající z porušení těchto Podmínek užívání uživatelem nebo dokumentů, na které se vztahují, nebo z porušení jakýchkoliv práv uživatele nebo třetích stran.

 

ČLÁNEK 15 - ROZDĚLITELNOST USTANOVENÍ

Pokud bude jakékoliv ustanovení těchto Obchodních podmínek a podmínek užívání považováno za nezákonné, neplatné nebo nevymahatelné, bude toto ustanovení přesto vymáháno v nejširším rozsahu, který zákon dovoluje, a nevymahatelná část bude považována za oddělitelnou od těchto Obchodních podmínek a podmínek užívání, přičemž toto oddělení nebude mít vliv na platnost a vymahatelnost zbývajících ustanovení.

 

ČLÁNEK 16 - UKONČENÍ

Závazky a povinnosti, které strany přijaly před datem ukončení, zůstávají v platnosti i po ukončení této smlouvy pro všechny účely.

Tyto Obecné obchodní podmínky a podmínky užívání platí alespoň do doby, než je uživatel vypoví. Uživatel může tyto Podmínky kdykoliv vypovědět tím, že nás informuje, že již nechce využívat naše Služby, nebo když přestane využívat naši webovou stránku.

Pokud podle našeho výhradního uvážení zjistíme, že uživatel nesplnil nebo pokud máme podezření, že nedokázal dodržet podmínky tohoto Regulaminu, můžeme tuto smlouvu rovněž kdykoliv ukončit bez předchozího upozornění uživatele, a uživatel zůstává odpovědný za všechny dlužné částky splatné do data ukončení smlouvy včetně, a/nebo můžeme uživateli zakázat přístup k našim Službám (nebo jakékoli jejich části).

 

ČLÁNEK 17 - CELÁ SMLOUVA

Neuplatnění nebo nevymáhání jakéhokoli našeho práva nebo ustanovení těchto Podmínek užívání nepředstavuje vzdání se takového práva nebo ustanovení.

Tyto Podmínky užívání nebo jakákoli další provozní pravidla nebo politiky zveřejněné námi na této stránce nebo v souvislosti se Službou představují celou smlouvu a dohodu mezi uživatelem a námi a řídí uživatelovo používání Služby a nahrazují veškerou předchozí nebo současnou korespondenci, nabídky a dohody, ústní nebo písemné, mezi uživatelem a námi (včetně, ale ne omezeně na jakékoli předchozí verze Podmínek užívání).

Jakékoli nejasnosti v interpretaci těchto Obchodních podmínek a podmínek užívání nebudou vykládány ve neprospěch strany, která sestavila text.

 

ČLÁNEK 18 - PŘÍSLUŠNÉ PRÁVO

Tyto Obecné obchodní a uživatelské podmínky, stejně jako jakákoli jiná samostatná smlouva, ve které poskytujeme služby, budou řízeny a vykládány podle práva platného na adrese 2301 Bayfield – Building 99 Hennessy Road – HK.

ČLÁNEK 19 - ZMĚNY OBCHODNÍCH PODMÍNEK A PODMÍNEK UŽÍVÁNÍ

Uživatel může kdykoliv na této stránce zkontrolovat nejnovější verzi Obecných obchodních podmínek a podmínek užívání.

Vyhražujeme si právo podle vlastního uvážení aktualizovat, modifikovat nebo nahradit jakoukoliv část těchto Obecných obchodních podmínek a podmínek užívání publikací aktualizací a změn na naší webové stránce. Je povinností uživatele pravidelně navštěvovat naši webovou stránku a kontrolovat změny. Další používání nebo přístup k naší webové stránce po publikaci jakýchkoliv změn v těchto Obchodních podmínek a podmínek užívání znamená akceptaci těchto změn.

ČLÁNEK 20 - NABÍDKA

Pokud nabídka má omezenou platnost nebo podléhá podmínkám s odkladným nebo rozvíjejícím účinkem nebo jakýmkoliv jiným podmínkám, bude to v nabídce jasně uvedeno.

Nabídka na webu je nezávazná.

Web má právo upravovat a přizpůsobovat nabídku.

Nabídka na webu obsahuje kompletní a správný popis nabízených produktů a/nebo služeb po celou dobu. Nabídka obsahuje dostatečně podrobný popis, aby umožnila klientovi správné posouzení nabídky. Pokud web používá obrázky, které naznačují, že tyto obrázky představují nabízený produkt, tyto obrázky jsou přesným odrazem nabízených produktů a/nebo služeb. Zjevné chyby nebo omyly v nabídce nemohou web zavazovat.

Fotografie produktů jsou věrným odrazem nabízených produktů. Web však nemůže zaručit, že zobrazené barvy přesně odpovídají skutečným barvám produktů.

Každá nabídka obsahuje klíčové informace, které zákazníkovi poskytují plnou jasnost o právech a povinnostech spojených s jejím přijetím. To zahrnuje zejména:

• cenu, která zahrnuje DPH,

• veškeré náklady na dopravu,

• způsob uzavření smlouvy a akce potřebné pro její uzavření,

• informace, zda se cena za mezinárodní hovory liší od běžné základní sazby pro používaný komunikační prostředek,

• pravidla pro archivaci smlouvy po jejím uzavření a způsob, jakým si s ní může spotřebitel seznámit,

• minimální dobu trvání smlouvy v případě distanční transakce, zejména u dlouhodobých smluv,

• právo odstoupit od smlouvy,

• způsob platby, doručení a realizace smlouvy.

 

ČLÁNEK 21 - SMLOUVA

S výhradou ustanovení odst. 4 je smlouva uzavřena, když zákazník přijme nabídku a jsou splněny podmínky nabídky.

Pokud zákazník přijal nabídku elektronicky, musí bezodkladně potvrdit přijetí elektronického souhlasu s nabídkou. Dokud web nepotvrdí přijetí tohoto souhlasu, může zákazník od smlouvy odstoupit.

V případě uzavření smlouvy elektronickou cestou přijme webová stránka odpovídající technická a organizační opatření k ochraně elektronického přenosu dat a zajistí bezpečné internetové prostředí. Pokud má zákazník možnost provést platbu elektronicky, webové stránky zavedou odpovídající bezpečnostní opatření.

Webová stránka může v mezích zákona prověřit schopnost zákazníka splnit jeho platební závazky, jakož i všechny skutečnosti a faktory, které jsou důležité pro odpovědné uzavření smlouvy na dálku. Pokud má prodejce na základě tohoto šetření oprávněné důvody pro neuzavření smlouvy, má právo odmítnout přijetí objednávky nebo žádosti s uvedením důvodů, nebo k jejímu splnění připojit zvláštní podmínky.

Webová stránka poskytne zákazníkovi následující informace nejpozději v době dodání produktu, služby nebo digitálního obsahu, a to písemně nebo způsobem umožňujícím jejich uchování na trvalém nosiči:

• adresu sídla smluvního partnera, kam může zákazník zasílat reklamace,

• podmínky a způsob uplatnění práva na odstoupení od smlouvy nebo výslovné uvedení, že právo na odstoupení není poskytováno,

• informace o dostupných zárukách a poprodejních službách,

• cenu produktu, služby nebo digitálního obsahu včetně daní,

• náklady na dopravu, pokud jsou relevantní,

• způsob platby, dodání a realizace smlouvy uzavřené na dálku,

• podmínky ukončení smlouvy v případě, že byla uzavřena na dobu delší než jeden rok nebo na dobu neurčitou,

• vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy, pokud má zákazník právo jej použít.

U dlouhodobých smluv se výše uvedené zásady vztahují pouze na první dodávku.

ČLÁNEK 22 - PRÁVO NA ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

Pravidla pro odstoupení od smlouvy týkající se dodávky produktů:

• Zákazník má právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu do 90 dnů od nákupu.

• Lhůta pro odstoupení začíná běžet následující den po obdržení produktu zákazníkem nebo jeho zástupcem.

Zvláštní případy:

1. Nákup více produktů v jedné objednávce:

• Lhůta pro odstoupení začíná běžet ode dne, kdy zákazník nebo jím určená osoba obdrží poslední produkt.

• Prodávající si vyhrazuje právo odmítnout vyřízení objednávky na produkty s různými dodacími lhůtami, pokud o tom zákazníka předem informuje.

2. Dodávka ve více částech:

• Lhůta pro odstoupení začíná běžet ode dne obdržení poslední zásilky nebo části objednávky.

3. Pravidelné dodávky:

• Lhůta pro odstoupení začíná běžet ode dne obdržení prvního produktu.Pravidla pro odstoupení od smlouvy týkající se dodávky produktů:• Zákazník má právo na odstoupení od smlouvy do 90 dnů od jejího uzavření.

 

Prodloužená lhůta pro odstoupení:

• Pokud zákazník neobdržel informace o právu na odstoupení nebo vzorový formulář, lhůta se prodlužuje o 12 měsíců.

• Jakmile jsou tyto informace poskytnuty během 12měsíčního období, zákazník má 90 dnů na využití svého práva na odstoupení od smlouvy.

Pravidla pro nakládání s produktem:

• Zákazník by měl s produktem a obalem zacházet pouze v nezbytném rozsahu k posouzení jeho vhodnosti.

• V případě odstoupení musí být produkt vrácen se všemi příslušenstvími, v původním stavu a obalu (pokud je to možné), v souladu s pokyny prodávajícího.

Postup odstoupení od smlouvy:

1. Zákazník informuje webovou stránku o svém rozhodnutí ve lhůtě 90 dnů od obdržení produktu, a to prostřednictvím standardního formuláře.

2. Po oznámení musí být produkt vrácen do dalších 90 dnů.

3. Zákazník musí prokázat včasné vrácení, například dokladem o odeslání.

 

ČLÁNEK 23 - NÁKLADY SPOJENÉ S UPLATNĚNÍM PRÁVA NA ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

V případě uplatnění práva na odstoupení od smlouvy nese zákazník pouze náklady na vrácení zboží.

Webová stránka vrátí částku za nákup co nejdříve, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, a to stejným způsobem platby, jaký použil zákazník. To zahrnuje povinnost vrácení ze strany webové stránky nebo jednoznačný důkaz o kompletní restituci.

Jakékoli snížení hodnoty produktu způsobené nedbalým zacházením bude zákazníkovi naúčtováno. Na toto ustanovení se nelze odvolat, pokud zákazník neobdržel všechny zákonem požadované informace o právu na odstoupení od smlouvy. Tyto informace musí být poskytnuty před uzavřením kupní smlouvy.

 

ČLÁNEK 24 - VYLOUČENÍ PRÁVA NA ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

Vyloučení práva na odstoupení od smlouvy je možné pouze v případě, že webová stránka na tuto skutečnost výslovně upozornila při podání nabídky nebo alespoň v přiměřené době před uzavřením smlouvy, a pokud se týká jednoho z produktů uvedených v odst. 2 a 3.

Vyloučení je možné pouze pro následující produkty:

• Které byly vytvořeny webovou stránkou podle specifikace zákazníka.

• Které mají jednoznačně osobní charakter.

• Které se rychle kazí nebo stárnou.

• U nichž cena závisí na výkyvech finančního trhu, které webová stránka nemůže ovlivnit.

• V případě jednotlivých novin a časopisů.

• V případě audio a video nahrávek a počítačového softwaru, jehož pečeť byla zákazníkem porušena.

• Kosmetické a hygienické produkty, u nichž zákazník porušil pečeť.

• Produkty nabízené ve speciální akci

Vyloučení je možné pouze v případě následujících služeb:

• Týkajících se ubytování, dopravy, stravování nebo rekreačních aktivit, které musí být poskytnuty v konkrétní den nebo v konkrétním čase.

• V případě, že dodání začalo s výslovným souhlasem zákazníka před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy.

• V případě sázek a loterií.

ČLÁNEK 25 - ZÁRUKA A SHODA

Webová stránka zaručuje, že produkty a/nebo služby odpovídají smlouvě, specifikacím uvedeným v nabídce, přiměřeným požadavkům na spolehlivost a/nebo vhodnost k použití a právním předpisům a/nebo správním nařízením platným v době uzavření smlouvy. Pokud bylo dohodnuto, webová stránka také zaručuje, že produkt je vhodný pro použití jiné než běžné.

Záruka poskytnutá webovou stránkou, výrobcem nebo dovozcem nemá vliv na práva a právní prostředky, které může zákazník uplatnit vůči webové stránce na základě smlouvy. To zahrnuje veškeré závazky webové stránky, jejího dodavatele, dovozce nebo výrobce, v nichž zákazníkovi přiznává určitá práva nebo nápravná opatření, která přesahují zákonné povinnosti, pokud nesplnil svou část smlouvy.

Veškeré vady nebo nesprávně dodané produkty musí být webové stránce písemně nahlášeny do 4 týdnů od doručení. Produkty musí být vráceny v originálním obalu a v novém stavu.

Záruka se nevztahuje na následující případy:

• Zákazník sám opravil nebo upravil dodané produkty nebo jejich opravu či úpravu zadal třetím osobám,

• Dodané produkty byly vystaveny nevhodným podmínkám, zacházelo se s nimi nedbale nebo byly používány v rozporu s pokyny uvedenými na webové stránce nebo obalu,

• Vada je zcela nebo částečně důsledkem vládních předpisů, které upravují povahu nebo kvalitu použitých materiálů a které již byly zavedeny nebo teprve vstoupí v platnost.

 

ČLÁNEK 26 - DODÁNÍ A PROVEDENÍ

Webová stránka vynakládá maximální péči na přijímání a realizaci objednávek produktů a vyhodnocování žádostí o služby.

Místem dodání je adresa uvedená zákazníkem na webové stránce.

Náš průměrný dodací čas se pohybuje mezi 5 až 20 dny. Doba odeslání je 24 až 72 hodin.

S výhradou ustanovení odst. 4 tohoto článku webová stránka přijímá objednávky okamžitě, nejpozději však do 40 dnů, pokud se zákazník nesouhlasí s delší dodací lhůtou. Pokud se dodávka zpozdí nebo pokud objednávka nebude realizována nebo bude realizována pouze částečně, zákazník ji obdrží nejpozději do 40 dnů od zadání objednávky. V takovém případě má zákazník právo odstoupit od smlouvy bez sankcí. Zákazník nemá nárok na žádnou kompenzaci.

Všechny dodací lhůty jsou orientační. Zákazník nemůže uplatnit žádná práva vyplývající z uvedených dodacích termínů. Překročení termínu nedává zákazníkovi právo na kompenzaci.

V případě odstoupení od smlouvy podle odst. 3 tohoto článku webová stránka vrátí částku zaplacenou zákazníkem co nejrychleji, nejpozději však do 14 dnů od odstoupení od smlouvy.

Pokud se dodání objednaného produktu ukáže jako nemožné, webová stránka se pokusí doručit náhradní produkt. Nejpozději v okamžiku dodání bude zákazník jasně a srozumitelně informován, že bude doručen náhradní produkt. U náhradních produktů nelze vyloučit právo na odstoupení od smlouvy. Náklady na vrácení zboží hradí webová stránka.

Riziko poškození a/nebo ztráty produktů nese webová stránka až do okamžiku jejich předání zákazníkovi nebo zástupci předem určenému zákazníkem a oznámenému webové stránce, pokud není výslovně dohodnuto jinak.

 

ČLÁNEK 27 - DOBĚH PODNIKÁNÍ: TRVÁNÍ, VÝPOVĚĎ A PRODLOUŽENÍ

Ukončení smlouvy

1. Smlouvy na dobu neurčitou

Zákazník má právo kdykoliv vypovědět smlouvu o pravidelném dodávání produktů (včetně elektrické energie) nebo služeb uzavřenou na dobu neurčitou, za podmínky dodržení dohodnutých pravidel pro výpověď. Maximální výpovědní lhůta činí jeden měsíc.

2. Smlouvy na dobu určitou

Zákazník může vypovědět smlouvu na dobu určitou týkající se pravidelného dodávání produktů (včetně elektrické energie) nebo služeb kdykoliv, za podmínky dodržení dohodnutých pravidel a maximální výpovědní lhůty jednoho měsíce od konce sjednané doby trvání.

3. Pravidla pro výpověď

Zákazník může:

• ukončit smlouvu kdykoliv, bez omezení na konkrétní den nebo období,

• vypovědět ji stejným způsobem, jakým byla uzavřena,

• ukončit smlouvu s dodržením výpovědní lhůty stanovené webovou stránkou.

Prodlužování smluv

1. Zákaz automatického prodloužení smluv na dobu určitou

Smlouvy na dobu určitou týkající se pravidelného dodávání produktů (včetně elektrické energie) nebo služeb nesmějí být automaticky prodlužovány ani obnovovány na další pevně stanovené období.

2. Výjimka pro tiskoviny

Smlouvy na dobu určitou týkající se dodávek deníků, týdeníků nebo časopisů mohou být prodlouženy maximálně o tři měsíce, pokud má zákazník právo vypovědět prodlouženou smlouvu s jednoměsíční výpovědní lhůtou před koncem prodlouženého období.

3. Automatické prodloužení na dobu neurčitou

Smlouva může být prodloužena na dobu neurčitou, pokud zákazník zachovává právo ji kdykoliv vypovědět:

• s maximálně jednoměsíční výpovědní lhůtou,

• s maximálně tříměsíční výpovědní lhůtou v případě dodávek novin, týdeníků nebo časopisů dodávaných méně často než jednou měsíčně.

4. Zkušební smlouvy

Zkušební smlouvy (zkušební nebo úvodní předplatné) týkající se pravidelných dodávek tisku automaticky končí po uplynutí zkušebního období bez dalšího prodloužení.

Doba trvání

V případě smluv trvajících déle než jeden rok:

• Zákazník může smlouvu vypovědět po uplynutí jednoho roku od jejího uzavření, s maximálně jednoměsíční výpovědní lhůtou.

• Výjimkou jsou situace, kdy oprávněné a spravedlivé důvody znemožňují ukončení smlouvy před uplynutím dohodnutého období.


ČLÁNEK 28 - REKLAMAČNÍ ŘÍZENÍ

Webová stránka musí mít jasně komunikovaný reklamační proces a řešit reklamace v souladu s tímto postupem.

Reklamace týkající se plnění smlouvy musí být zákazníkem podány v přiměřené lhůtě po zjištění vad, a to úplným a jasným popisem problému.

Prodávající odpoví na reklamaci do 14 dnů od jejího přijetí. Pokud si reklamace vyžádá delší dobu na vyřízení, webová stránka do 14 dnů poskytne potvrzení o přijetí a uvede, kdy může zákazník očekávat podrobnější odpověď.

Pokud reklamaci nelze vyřešit smírně, stává se sporem, který podléhá procesu řešení sporů.

 

ČLÁNEK 29 - SPORY

Smlouvy mezi webovou stránkou a zákazníkem, na které se vztahují tyto všeobecné podmínky, se řídí výhradně právem Hongkongu.

 

ČLÁNEK 30 - DODATEČNÁ NEBO ODCHYLNÁ USTANOVENÍ

Veškerá dodatečná nebo odchylná ustanovení těchto všeobecných podmínek nesmí být v neprospěch zákazníka a musí být sepsána písemně nebo uchována způsobem, který umožní zákazníkovi jejich dostupné uložení na trvalém nosiči dat.

ČLÁNEK 31 - SMS MARKETING

Souhlasem se SMS marketingem při pokladně a zahájením nákupu nebo předplatného prostřednictvím našich odběrových nástrojů zákazník souhlasí s přijímáním opakovaných textových oznámení (týkajících se objednávek, včetně upomínek k platbě), marketingových nabídek SMS a transakčních SMS, včetně žádostí o hodnocení, i v případě, že je jeho telefonní číslo zaregistrováno v národním nebo federálním seznamu blokovaných čísel. Frekvence odesílání zpráv se může lišit. Tento souhlas není podmínkou nákupu.

Pokud zákazník chce zrušit odběr marketingových SMS a upozornění, měl by odpovědět STOP na jakoukoli mobilní zprávu, kterou od nás obdržel, nebo použít odkaz na odhlášení, který jsme poskytli v některé z našich zpráv. Zákazník rozumí a souhlasí s tím, že alternativní způsoby odhlášení, jako je použití jiných slov nebo požadavků, nebudou považovány za platný způsob odhlášení odběru. Za službu neúčtujeme žádné poplatky, avšak zákazník nese odpovědnost za jakékoli poplatky za SMS zprávy účtované jeho mobilním operátorem. Mohou platit sazby za zprávy a přenos dat.

V případě jakýchkoli dotazů zašlete zprávu HELP na číslo, ze kterého byly zprávy odeslány. Můžete nás také kontaktovat na adrese lumisilk.cz@gmail.com pro více informací.

Máme právo kdykoli změnit jakékoli telefonní číslo nebo krátký kód, který používáme k provozování služby. Uživatel bude o jakýchkoli takových změnách informován. Uživatel souhlasí s tím, že jakékoli zprávy odeslané na změněné telefonní číslo nebo krátký kód, včetně žádostí o STOP nebo HELP, nemusí být přijaty, a my nebudeme povinni vyhovět žádným požadavkům obsaženým v těchto zprávách.

V rozsahu povoleném platnými zákony uživatel souhlasí s tím, že neneseme odpovědnost za neodeslání, zpoždění nebo nesprávné doručení jakýchkoli informací odeslaných prostřednictvím služby, za jakékoli chyby v těchto informacích a/nebo jakékoli kroky, které uživatel podnikne či nepodnikne na základě těchto informací nebo služby.

Vaše právo na soukromí je pro nás důležité. Uživatel se může seznámit s naší zásadou ochrany osobních údajů, aby zjistil, jak shromažďujeme a používáme jeho osobní údaje.

 

ČLÁNEK 32 - KONTAKTNÍ ÚDAJE

Název společnosti: ECOM STAR MEDIA LIMITED
Adresa společnosti: 92301 Bayfield – Building 99, Hennessy Road – HK
IČ společnosti: 3209545
E-mail: lumisilk.cz@gmail.com
Telefon: +48 45 905 7186